Jumbo Supermarkten

Reclamebureau Graphic bedacht met Jumbo Supermarkten dé WK-actie van 2014: het Roy Donders juichpak. Dolphiq mocht de hosting en techniek voor de webshop verzorgen. 

Hosting en techniek voor webshop Juichpakken-actie

In maart werd Dolphiq benaderd door onze partner Reclamebureau Graphic met de vraag of wij een webshop konden ontwikkelen waar binnen 14 dagen 100.000 producten verkocht moesten gaan worden.
  • Idee

    Dolphiq verzorgde de hosting en techniek voor de juichpakken-actie, die door Reclamebureau Graphic en supermarktketen Jumbo is bedacht. We hebben een actie-webshop ingericht, zonder dat van tevoren bekend was om welke producten het zou gaan. 
  • Aanpak

    Omdat er een grote hoeveelheid bezoekers werd verwacht, richtten we een krachtige Virtual Private Server in die eenvoudig opgeschaald kon worden bij enorme bezoekerspieken. De techniek is volledig toegespitst om veel bezoekers tegelijkertijd te kunnen bedienen.
  • Resultaat

    De Roy Donders juichpakken actie is een enorm succes geweest. De website had meer dan 1.000.000 unieke bezoekers en er zijn ruim 250.000 juichpakken verkocht. Gedurende de hele actie hebben we geen seconde downtime gehad!

Impressies

  • Landingspagina

  • Bestelcode

  • Bestel formulier

  • Social

24/7 online

De website kreeg meer dan 1.000.000 unieke bezoekers en heeft geen seconde downtime gehad!
"Superteam, bedankt voor jullie flexibiliteit de afgelopen weken" – Jumbo Supermarkten

Wie maakt het mogelijk?

Wat maakt het mogelijk?

Voor diegenen die echt opletten: inderdaad, alles bij elkaar opgeteld is 110%.
Dat is hoe wij ons inzetten voor onze cliënten!
Loading page...