Kleenex

Tissuefabrikant Kleenex bedacht in samenwerking met marketingbureau Backbone Marketing de Mijn Kleenex-actie. Op de Nederlandse en Belgische website kunnen mensen hun eigen persoonlijke tissuebox maken, die ze vervolgens tegen geringe kosten thuisgestuurd krijgen. 

Activatie website Mijn Kleenex

Dolphiq ontwikkelde de Nederlandse en Belgische activatie websites voor de Mijn Kleenex-actie. Op de Nederlands- en Franstalige websites kunnen mensen hun eigen tissuebox ontwerpen en bestellen, waarna ze deze thuis gestuurd krijgen.
  • Idee

    Tijdens de actie Mijn Kleenex kunnen mensen op de actiepagina online een eigen tissuebox ontwerpen. Wij mochten zowel de Nederlandse als Belgische actiepagina bouwen waarop mensen hun persoonlijke tissuebox konden aanvragen.
  • Aanpak

    De campagne liep in zowel Nederland als België, waardoor er een systeem ontwikkeld moest worden voor de verschillende adressen en talen. Uiteindelijk hebben we drie actiepagina's ingericht met verschillende taal- en lokatie software.
  • Resultaat

    Tijdens de actie Mijn Kleenex hebben meer dan 300.000 unieke bezoekers in totaal ruim 150.000 orders afgerond op de drie actiewebsites. Deze afgeronde orders bestaan uit zowel gratis (tijdens actieperiode) als betaalde bestellingen.

Impressies

  • Homepage

  • Ontwerp pagina

  • Bevestiging

Actiepagina

Tijdelijke website ter ondersteuning van de promotiecampagne van Kleenex

Wie maakt het mogelijk?

Wat maakt het mogelijk?

Voor diegenen die echt opletten: inderdaad, alles bij elkaar opgeteld is 110%.
Dat is hoe wij ons inzetten voor onze cliënten!
Loading page...