TimeButler

App voor een duidelijke en inzichtelijke personeelsadministratie. Het volledig geautomatiseerde urenregistratie systeem voor de flexibele werktijden van de medewerkers!

Portal en mobile app voor registreren van werktijden

TimeButler is een volledig geautomatiseerd urenregistratiesysteem voor de werktijden van het personeel. Zowel voor de personeelsmanager als voor de medewerkers is er altijd een duidelijk en inzichtelijke personeelsadministratie. De oude prikklok in een nieuwe (digitaal) jasje!
  • Idee

    Het idee achter TimeButler is dat iedere werknemer met de app altijd en overal kan in- en uitklokken. Het is een volledig geautomatiseerde systeem dat werktijden registreert, transparant is en administratieve rompslomp voorkomt.
  • Aanpak

    Bij de totstandkoming van Timebutler is gedurende het hele proces intensief contact geweest tussen de bedenkers en Dolphiq. Samen ontwierpen we het systeem en ontwikkelden een online portal, website en mobiele applicatie.
  • Resultaat

    Timebutler is beschikbaar voor alle devices, zodat iedereen altijd en overal kan inklokken. Het systeem is volledig geautomatiseerd en alle data worden opgeslagen in de cloud. De app is te downloaden voor iOS, Android en Windows.

Impressies

  • Homepage

  • Mobile App

  • Online portal

Snel en efficiënt

Online portal, mobiele applicatie en website. Altijd en overal beschikbaar

Wie maakt het mogelijk?

 

Wat maakt het mogelijk?

Voor diegenen die echt opletten: inderdaad, alles bij elkaar opgeteld is 110%.
Dat is hoe wij ons inzetten voor onze cliënten!
Loading page...